Sleeping beauty

I fredags kom som sagt mamma och pappa upp och hälsade på. Vi hann inte umgås så mycket då, eftersom det va dåligt väder så va de inte uppe förän sent på kvällen. Men på lördagen så umgicks vi heeela dagen! På kvällen innan melodifestivalen började värmde vi upp med SingStar, så kul! Och så länge sen vi spelade det. Inte för att skryta, men jag vann. :)

Tyvärr är jag alldeles för dålig på att använda kameran, det måste bli ändring på det! Så ni får tyvärr inte se några bilder från helgen. (Jag vet, ni blir jätte ledsna...) ;)


Inatt hade Sindy sov rekord. Hon somnade runt tolv igår kväll och vaknade inte förän 8.30 i morse! Sen har hon bara fortsatt att sova hela dan (hon har såklart vaknat och ätit), och sover än. Men snart är det dax för mat igen. Sen ska vi ut och ta en promenad med Izor. Det blir nog en långpromenad idag. Det är ju bara -2 grader idag!
Det är helt sjukt vad fort graderna höjdes. Igår kväll runt nio kom Ida och Per över till oss och spelade spel. Då va det -22, när de skulle gå hem vid tolv va det bara -6! Hoppas att vi slipper det där kalla igen.




Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Sv : Tack :)



Tycker själv att kylan kan ta och försvinna helt nu. Vill ha vår och sommar :)

2012-02-06 @ 21:51:05
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/
Postat av: Andrietta

Gulliga Sindy! Jag blir tårögd när jag ser henne, hon är så himla vacker :)

2012-02-08 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0