halsbränna...

Kul att jag är trött och vill sova, men har världens halsbränna så jag inte kan somna. Men jag får skylla mig själv som smaskat i mig massa onyttigheter ikväll. (Det va ju gratis!!) ;)

Våran arbetsgrupp (och alla andra anställda inom A-assistans) blev bjudna på tre rätters inne i "stan" idag. Mysigt och trevligt. Maten kunde varit bättre, men som sagt, det va ju gratis så jag ska inte klaga. Till förrätt fick vi västerbottenpaj (kall!!) med soltorkade tomater, till varmrätt (torr!!) fläskfilé med potatiskaka och till efterrätt en torr äppelkaka. Men jag blev mätt och det va trevligt, och maten va bättre än pannkakorna jag hade tänkt göra om jag hade ätit hemma. Så jag är nöjd ändå!

Imorgon förmiddag ska jag hem till Malin och hjälpa henne förbereda inför kvällen. Det är hemma hos henne vi ska ha personalfesten. Det kommer bli såå kul!!

Nu ska jag försöka sova, god natt!



Kommentarer
Postat av: Mammi

Hahahahaha. jag tänkte trycka på gilla-knappen, men jag hittade den inte ;)

2011-10-07 @ 06:41:03
URL: http://nathaliejorbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0