v.33+4

Idag har vi haft en heldag i stan.

10.00 Föräldrautbildning

11.30 Barnmorskan

14.00 Fotografering hos Andrietta

!7.00 Middag

Föräldrautbildningen... vad ska jag säga... Det va många yngre mammor och par i våran grupp. Under hela tiden vi satt där, hade jag Veronica Maggios låt "17år" i huvudet. Men ja, det blir nog bra det där...

Det gick bra hos barnmorskan, jag hade inte gått upp ngt i vikt sedan förra gången. Men mina blodvärden hade gått upp lite, vilket är bra för jag ligger väldigt lågt. Och magen växer som den ska!

Fotograferingen va hur mysig som helst. Den här gången va Fredrik också med!


Efter fotograferingen åkte vi hem till Andrietta och Billy för att titta på deras lilla kissebebis, så söt. Sen åkte vi ner med dom till "Hogges", där va det gratis mat idag (man betalade för drickan). Trevligt värre!

Nu sitter jag, Sara, Fredda och pappa och tittar på Idol utröstningen. Sen ska jag och Sara spela The Sims, det va sååå länge sen. Känns som att vi kommer sitta uppe hela natten. ;)







Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Åh vilka fina bilder på er :)

Hur mycket har du gått upp totalt sen inskrivningen på Mvc, om man får fråga? :)



Ta hand om er!

Kram

2011-11-12 @ 20:01:21
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0