Sov sällskap

Det blev inte så sent igår. Klockan ett va vi helt slut båda två. Eftersom det va kallt och mörkt ute så fick Sara sova över här. Det mysiga med Sara är att hon alltid sover med mig och Fredrik i sängen. (Okej sist hon sov över va det inte så mysigt, jag vaknade av att Sara tog stypgrepp på mig??! Det låter värre än det va, jag lever ju fortfarande.) Men annars är det alltid lika mysigt att ha Sara här. Vi ligger och pratar och skrattar lääänge innan vi somnar. Precis som när man va liten och sov över hos kompisar.

Klockan 7.30 vaknade jag imorse, men jag låg kvar i sängen till nio. Då gick jag upp och startade CD-spelaren, (på hög volym såklart) och väckte resten av huset. Efter frukosten satte jag och Sara oss framför tv:n och tittade på lejonkungen, myys!





Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Okej, det var inte så mycket! Hoppas du inte går upp mer då :)

Tack, jag har haft en jätte bra födelsedag. Med lite främmande och jag fick det jag önskade mig. :P



Kramar!

2011-11-12 @ 21:13:47
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men så fina bilder på er <3

2011-11-14 @ 09:48:39
Postat av: Linda

Du ska veta en sak Nattan, och det är att jag är överlycklig för eran skull. För att ni har det bra och att ni ska få en liten bebis =) Blir alldeles tårögd när jag ser bilderna på er :) Ni är så otroligt fina tillsammans och ni kommer att bli jättebraa föräldrar!

Sköt om er <3

2011-11-25 @ 07:26:00
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0