Tisdag .

Våran torktummlare har varit trasig, i ca två månader. Så i helgen när min pappa va här tog han sig en titt på den. Det va tydligen bara en säkringsknapp på baksidan av tummlaren som hade slagit ifrån. Så igår tvättade jag för fullt, men när det va dax att tummla... ja, då blev det inte som jag tänkt mig. Tummlaren startade och lät som den ska, den gick hela tiden ut. Men när jag skulle ta ut tvätten så va den fortfarande blöt. Det har alltså inte kommit någon värme..? Fredrik ska titta på den idag och hoppas han hittar felet.

Jag putsade alla fönstren på nere våningen igår också, nu ser man ut igen! När Zelda (katten) varit ute och vill in, ställer hon sig på fönsterbrädan och "slår" på fönstrena. Ni kan ju tänka er hur de ser ut när det varit blött och geggit ute...

Inatt sov jag ovanligt bra, har bara vaknat en gång. Jag som trodde jag skulle få sova länge idag för ovanlighetens skull. Men då ringer Sara, Fredriks syster, tidigt imorse och ville komma och låna en bandyklubba. Så det va bara att kliva upp och släppa in henne. Sen kunde inte jag somna om. Så nu sitter jag här.

Undra vad jag ska hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hello!!

det kan va kretskortet som gått, eller en kabel på det som lossnat, eller elementet kanske!

hoppas ni hittar felet å slipper köpa ny!!!

Kram

2011-11-21 @ 10:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0