Tippen nästa!

Imorgon är det dax för första träffen på föräldrautbildningen. Efter det ska vi till barnmorskan igen. Sen blir det nog en mysig fika på stan med mitt hjärta. :)

Och i helgen så kommer pappa upp igen, han och morbror Stefan ska göra klart badrummet!

Idag fyller min farbror Kenneth år, grattis till honom. Jag skickade ett kort till honom igår, förhoppningsvis kommer det fram idag.


Snart kommer Fredrik hem, då ska vi åka på tippen. Eftersom vi har rivit ut det gamla badrummet så ligger det en hel hög (okej högar) med massa skit på gräsmattan. Det ser inte så inbjudande ut! Idag har de öppet länge på tippen, så förhoppningsvais hinner vi få bort allt idag.

Medans jag väntar på Fredda roar jag mig med att stryka!



Kommentarer
Postat av: Mammi

Jo då, kortet kom fram i tid. Lovisa vill också ha ett ;)

2011-11-10 @ 21:22:06
URL: http://nathaliejorbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0