Saker som irriterar mig just nu!

1. "Snörvel"
Här om dagen när jag åkte tåg satt det en kille/man och snörvlade i en timme! Jag skojar inte, han satt och drog in snoret långt in till hjärnan, i en timme, sen klev han av (vem vet hur länge han fortsatte). Herregud, vuxna människa. Gå och SNYT dig!!! (Jag hoppas han fick väldigt ont i huvudet efter allt snörvlande!)

2. Bländare
Nu när det börjar bli väldigt mörkt ute så används helljuset väldigt flitigt. Oftast är de flesta bilisterna bra på att blända av, att glömma är mänskligt, jag gör det också ibland. Men det värsta är när man ska sätta på helljuset igen. Det är många, allt för många som sätter på helljuset innan de ens har åkt förbi. Det gör ont i mina ögon, jag blir bländad! Varför så brottom??!

3.Blinka!
Just nu finns det inget som irriterar mig så mycket som bilförare som INTE använder blinkersen! Mer blinkningar åt folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0