Effektiv förmiddag

Varför är det så, att när man får/kan sova huuur lääänge som helst. Då vaknar man tidigt??! Jag vill ju ha massa sovmorgon ju!
Fördelen med att vakna tidigt är att man hinner med väldigt mycket, dagen blir lixom extra lång. Hittils har jag t.ex hunnit med att plocka i och ur diskmaskinen, tvättat två maskiner tvätt. Städat i källar trappen- rensat på alla hyllor som varit fyllda med SKRÄP. Och gått igenom alla färger vi har sparat på, varför har vi gjort det?? Nu ska de på tippen iaf, typ 10 hinkar färg blev det!

Dammsugit undervåningen och tagit en promenad med Izor har jag också hunnit!



Nu är det ungefär två timmar kvar tills Fredrik kommer hem. Vet inte vad jag ska hitta på medans jag väntar på honom... Känns som jag har gjort mitt för idag!
När Fredrik kommer ska vi åka till Sundsvall och köpa en duschvägg. Sen kan äntligen morbror Stefan komma och göra klart det sista med badrummet. Snart slipper jag gå på toa och duscha nere i källaren, yey!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0