Party städning!

För två månader sen trodde jag att våren påväg. Men icke sa Nicke! Kanske att den håller på att smyga sig på nu? Det är knappt några minus grader på nätterna längre och solen värmer. Ja, jag tror bestämt att våren är på väg! Hoppas, hoppas! Nu är jag trött på kyla.

Idag flyger man nästan bort utomhus. Ibland tar det i så att det nästan känns som att huset skakar..! Jag tog en tur till ica nyss, jag trodde nästan att bilen skulle blåsa av vägen, läskigt!

Det är mycket som händer i mitt liv just nu, har därför inte prioriterat bloggen! Jag har bl.a. fått jobb. Jag är numera personlig assistent. Love it!
Denna sommaren är den första sommaren som jag har semester, betald dessutom! Annars har jag alltid jobbat på sommrarna, när alla andra har haft semester. Det känns bra!

Just nu håller jag på att städa och lyssnar på super hög musik. Är det bara jag, eller går det inte fortare att städa ju högre musik man spelar??!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Meeen heeej :D

Har du också en blogg! Va roligt!



Kramen// Jennie

2011-03-24 @ 17:37:56
URL: http://jennieljungqvist.blogg.se/
Postat av: Monica

Mammas flicka ;)

Jag håller fullständigt med, det går frortare att städa med hög musik.

Dessutom är det mycket roligare att städa då också.

2011-03-24 @ 17:46:26
Postat av: Lisa

Det va ett tag sen :)

Ett jätte grattis till jobbet! gud så skönt. Å betald semester är ju inte fel!

kram

2011-03-25 @ 09:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0