Tisdag 26.7

Idag har vi fixat lite ute på tomten. Klippt gräset (som tar en hel evighet) och kört bort massa grenar och buskar. Det börjar bli riktigt fint här nu!
Vi får se om vi hinner klippa ner häcken den här veckan också. Det är några meter som ska ner, typ 30-40... Hoppas på fint väder!
Imorgon ska vi till veterinären med Izor. Han har fått så mycket tandsten, stackarn. Medans han är där (det skulle ta ca. 2 timmar, för de måste söva honom) tänkte jag, Fredda och Sara gå i Birsta och kika lite. Jag har blivit helt såld på scrapbooking! Det började när vi va nere i Ullared, det fanns hur mycket som helst, hur billigt som helst. Så jag kände att jag måste prova. Nu är jag helt fast! Så jag ska titta efter lite roliga papper och annat skoj imorgon.

Just nu har vi (jag, Fredda och Sara) gympa pass i vardagsrummet, eller ja nästan iaf. Vi spelar Wii Fit, skit kul! (Och ganska jobbigt, men det tänker jag inte säga högt.)

Ta en dusch innan sängen kanske?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0