Borta bra, men hemma bäst

Igår kväll kom vi äntligen hem efter en mysig semester. Vi tog det bara lungt och tittade på film, eller Fredrik tittade och jag somnade. Så som det ska vara med andra ord!

Idag väckte jag Fredrik klockan 12. Då tyckte jag att han inte behövde sova mer. Hela dagen gick utan att vi gjorde någonting, skönt det med ibland. Vid åtta åkte vi in till Hudik och åkte Go-kart. Fredrik åkte med dem andra grabbarna. Och jag åkte med barnen, säkrast så! :)

Nu sitter vi i soffan och bara myser, men det är någon som förstör stämningen. Någon ligger under bordet och släpper massa smygisar som luktar, ja...... jag vet inte vad dom luktar. Inte mänskligt iaf!


Kommentarer
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

Vad söta ni är!!!!

2011-07-25 @ 00:23:11
URL: http://www.virrisbyvirris.se
Postat av: Mammi

Dom lukterna minns jag och eftersom pappa är hemma med mig så måste det vara Freddan som e den omänskliga stinkbomben. Men...... varför ligger han under bordet??

2011-07-25 @ 09:12:07
URL: http://nathaliejorbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0