Vad ska man göra en söndag som denna?

När jag startade våran stationära dator i dag så lät den lite konstigt från fläkten. Det går väl över snart tänkte jag, bara den får starta upp ordentligt. Men den hann inte komma så långt bara typ efter en minut efter att jag hade tryckt igång den så small det. Sen rök det ifrån den, tydligen va det nät aggregatet som hade brunnit. Hoppas att det inte är jätte dyrt att fixa...

Idag har vi haft plusgrader här hemma, äntligen. Vi tog en lång promenad tillsammans i förmiddags, jag, Fredrik och Izor. Det var såå skönt ute!
Nackdelen är att det är isbana på e4:an. Det är ingen idé att försöka ta sig någonstans idag. Det är stopp i södergående riktning. Men det är mysigt med hemma kvällar också! :)

Nu har vi städat bort julen här hemma också, fast advents stakarna fick vara kvar. Det är så mysigt!


Eftersom jag inte har gjort annat än ätit godis hela helgen(känns det som), så känns det dumt att sluta med det nu. Medans Fredrik spelar TV-spel så äter jag godis. Det är vad jag kallar myskväll! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0