Plus grader och sol!

Igår var det fullt hus här! Fredriks familj kom vid fem och sen kom det flera efter sex. Eftersom det är så många i Fredriks familj så tänkte vi dela upp det lite. När de andra kom så hade alla barnen fikat klart och förflyttat sig till vardagsrummet för att spela tv-spel. Så vi vuxna fick plats i köket.

Som vanligt bakar man för mycket. Man står och tittar på bakverken och räknar alla som ska komma och tänker, det här kommer aldrig räcka. Och så bakar man lite till. Vi fick en hel tårta över(!) och massa bullar, kakor och havrebollar och så lite cheescake. Så om det är någon som är fika sugen så är det bara att komma förbi! :)

Idag har jag varit uppe på förskolan i Jättendal och jobbat några timmar. Vi va ute hela tiden, så himla skönt! Istället för att ta bilen till jobbet så tog jag en promenad imorse, duktiga jag! Sen när jag skulle gå hem så va det en snäll förälder som skulle hem med sina barn som erbjöd mig skjuts hem. Dum som man är så tackar jag ja... Så va det med den duktiga tjejen... Får ta igen det i kväll ist, med en långpromenad med Izor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0