Arbetsförmedlingen nästa

I tisdags va jag och Fredda ner till Falun över dagen. Då passade vi på att även hälsa på min gamla klasskompis Amanda. Det va jätte länge sen vi träffades, över 3 år sedan. Så det va jätte kul att ses igen!



Idag är det fredag, gud va skönt. Imorgon får jag sova hur länge jag vill, eller nästan iaf, hunden måste ju ut. Snart ska jag åka in till Hudik, har tid på arbetsförmedlingen idag. Får se vad dom har att säga, jag tror jag ska söka praktik. Vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv. Då är det bra med praktik tycker jag, (förutom att ersättningen suger) man kan prova på olika yrken för att se vad man gillar och är intresserad av.

Nu ska jag gå upp och väcka Fred, så vi kan åka till Hudik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0