Förmiddags pyssel

Igår kväll kom Mattias, Anton, William och Ida hem till oss och spelade spel. Först spelade vi nå frågesports spel, sen galenpanna. Hur kul som helst, men ganska svårt. Vi spelade och spelade. När jag kollade på klockan hade den hunnit bli halv tre. Tiden går fort när man har roligt!

Så idag tog vi en sovmorgon. Efter frukosten va det bara att gå ut och börja köra in ved. Det är arton minus ute (inatt va det 27). Så det är ganska kallt inne också kan jag meddela. Men snart har vi fått upp värmen =)

Fredrik fick ett modell flygplan i julklapp, så han sitter och bygger på det nu. Undra om jag ska ta mig ett fotbad medans han håller på med det? Det va länge sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0