Tar dagen som den kommer

Tågresan ner till Sthlm gick bra. Meningen va egentligen att jag skulle åkt ner idag, men jag hittade en biljett till ett bra pris, så det va bara att passa på. Och tur va väll det. För när vi sitter på tåget, passade tågföraren(heter det ens så?) på att varna alla som skulle ut och resa med kollektivtrafiken idag. (Eftersom SMHI har gått ut med en klass 2 varning.) Så jag är glad att jag åkte igår! :)

Det va jätte tomt att vakna upp i morse utan någon hund som kom och hälsade på en. Izor brukar oftast få följa med mig när jag åker till Sthlm, men den här gången tänkte jag ha lite "semester". Skönt och tomt på samma gång. Det bästa va att när jag vaknade så regnade det och blåste det ute, och jag behövde inte gå ut och rasta någon hund! Det fick stackars Fredrik göra i snöstormen ist. ;)

Nu på fm har jag legat på spikmattan ca 40 minuter, jag slumrade till och med till en stund, så skönt. Snart tänkte jag gå ner och ta mig ett bad också. Sen får vi se vad vi hittar på när mamma kommer hem.
Det är så skönt att bara vara och ta dagen som den kommer. Jag passar på att njuta för fullt, för snart är det slut på det. :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det mysigt nu i Sthlm :) Och hälsa hem till mammsen och pappsen å lillebror!!

2011-12-09 @ 13:06:37
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0