Rubrik !

Igår när Fredrik skulle åka och jobba fick han veta att han skulle jobba natt istället. (Han skulle egentligen jobbat 14-22, men det blev 22-06.) Så när klockan va 18.00 gick han och la sig en stund för att vila upp sig inför natten. Vad skulle jag göra då? Jag gick också och la mig, på spikmattan. Somnade på den en timme! Efter det va jag tröttare än tröttast, så jag fortsatte att sova (fast utan mattan). Fredrik väckte mig vid nio när han skulle åka. Men jag klev inte upp förrän närmare halv elva. Tog en kvällspromenad med Izor och plockade undan lite här hemma.

Idag ska jag iväg på pers. möte på jobbet klockan nio. Därför hade det varit bra om jag inte hade somnat tidigt igår. För när jag väl skulle gå och lägga mig, kunde jag naturligtvis inte somna. Jag låg och vred och vände på mig flera timmar. Vid två slutade jag titta på klockan, vet inte riktigt när jag somnade. Men strax före sex vaknade jag, pigg, tack och lov!

Så nu ska jag äta frukost, ta en kort promenad och sätta värmaren i bilen. Sen åker jag och träffar mina arbetskamrater. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0