En vecka kvar

Japp, nu är det bara en vecka kvar till beräknad förlossning. Och här sitter (ligger) jag i soffan och är dunder förkyld. Ont i halsen, ont i huvudet, hostar, nyser, ont i kroppen- feber. Jag hoppas inte lillen känner sig redo att titta ut riktigt än, för det är verkligen inte jag! Jag tycker väldigt synd om mig själv just nu ska ni veta. Det va länge sen jag kände mig såhär dålig.. Men nog om det!

Idag är det fjärde advent och det snöar för fullt. (Hoppas att den ligger kvar till jul.) Nu har vi julstädat och julpyntat klart här hemma. Det enda som är kvar är att klä granen, men det gör vi inte förrän dan före julafton. :) Det är så mysigt med jul!
Jag hade tänkt baka julgodis idag, men det får bli senare i veckan istället. Lika bra är väl kanske det, annars hade någon (Fredrik) nog ätit upp allt innan julafton. :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Iiiih Så spännande att det är snart dax :) Tänk, att det kan hända när som helst att det sätter igång =D Kan inte säga nå annat än att jag är super glad för eran skull och att det är super roligt att ni ska ha en liten bebbe ;) Tror ni kommer att få en flicka ja... =P Ska bli spännande å se om man har rätt eller fel ;) hihi..



Ha det toppen Nattan. Puss påré

2011-12-19 @ 20:09:35
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0