21 december

Imorse vaknade jag klockan tre, ja ni läste rätt TRE! Och va jätte pigg, kunde verkligen inte somna om. Då kan man tro att jag har hunnit med mycket här hemma. Men icke. Jag låg kvar och vred och vände mig i sängen till klockan nio. Så allt som har hunnits med än så länge är en tvättmaskin, diskmaskin, promenad och eldning. Jag skulle verkligen behöva stryka också... Jag har världens strykhög med gardiner. Kanske jag ska spara det tills mamma kommer? ;)

Mamma ska få vara med oss på förlossningen. Så hon tar första bästa tåg upp på juldagen, så att hon inte missar något. Pappa kommer upp så snart bebis väljer att titta ut. :) Jag hoppas att Mathias också kommer upp och hälsar på när bebis kommer. Det är en hel evighet sedan han va här...

Idag ska jag in till Hudik en snabbis. Vi hade visst köpt lite för lite grundfärg, så nu måste jag in och köpa mer. Så rummet blir klart någon gång. Helst innan jul. :)



Kommentarer
Postat av: viktoria

Men Nattan.. TÄNK om bäbisen vill ut FORT hur ska Mamma/mormor hinna upp dåra???? KRAM från "grannen"

2011-12-21 @ 18:09:09
Postat av: Veronica

Men oj så spännande!!!

Vilken dag som helst tittar bebis ut, åhh jag är

Riktigt avundsjuk!!!!



Det är så galet att "lilla natta" ska bli mamma.

Jag ser fortfarande hur du & anka lekte ute på gården och

Nu har anka barn och du ska när som helst bli mamma!

Jag är så glad för din skull.



Stooooor kram

2011-12-22 @ 09:50:12
URL: http://Www.virrisbyvirris.se
Postat av: Madde

ut med bilder nu då :D

2011-12-28 @ 19:15:28
URL: http://justmadde.bloggplatsen.se
Postat av: Virris

Hej,

Väntar på inlägg!!!

Vill se bebis ju!!!!!!

( syster har berättat att bebis har tittat ut )



Nyfiken ju!!!!!!



Kramizz

2012-01-15 @ 14:56:00
URL: http://Www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0