Länge sen sist.

Så kan det gå, har inte hänt så mycket spännande sen sist ändå.


I fredags kom världens bästa Linda hit och hälsade på över helgen, jätte kul! På fredag kväll lagade hon mat till oss (vad ska man annars med vänner till?!) :) Hur gott som helst va det iaf, hon är duktig på det där med mat, Linda. Efter maten gick jag och Linda ut och satte oss på "bron", och där vart vi sittandes. Vi pratade om allt möjligt, gamla minnen framför allt. Efter några cider och alltför många cigg senare så gick vi in. Tittade på klockan, vi hade suttit ute i ca.4 timmar. tiden går fort när man har roligt.

På lördagen va vi in en snabbis till markna'n i Hudik. Kom hem med 6påsar bacon chips (ett måste!). Men det vikigaste av allt va att jag fick min efterlängtade langos (har väntat i ett år efter den)! Kan inte fatta att nått så enkelt kan va så gott?!!
På kvällen hade vi lite förfest hos oss. Sen åkte vi in till August och shakade lite. Med betoning på lite! Vad har dom gjort med musiken? Det va bättre förr.

På söndagen åkte Linda hem och jag och Fredda låg i soffan resten av da'n.




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag pluggar till USKA på komvux i bergsjö :)

2010-11-14 @ 08:37:12
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0