What were you thinking?!



Seriöst, hur tänkte du nu Jay? Eller NI, Tv4?
Jay du som va så bra, är så bra. Egentligen... Och TV4 hur tänker ni?! Jay har gjort bort sig, han ska ut. Ni påstår att ni är helt emot droger, men ändå ger ni Jay en andra chans. Visst det är jätte bra att han ska få behandling för sitt drog problem, bla bla bla. Men Idol är ett familje program, alla tittar på det, ung som gammal. Idolerna ska vara förebilder, vilken förebild är Jay? Det är okej att röka hash en gång, men gör du det igen åker du ut. En gång är ingen gång, eller?!
Jag tycker att  en gång, är en gång för mycket.
Visst, det finns många stora stjärnor/idoler som röker, dricker, knarkar, gud vet allt dom gör. Men dom har byggt upp sitt eget varumärke, dom sätter sig själva i skiten.
Mest besviken är jag nog på TV4 ändå, som tillåter detta...!

Hemskt ledsen att säga Jay, visst du va bra igår. Men efter vad jag hade läst på aftonbladet så har jag svårt att gilla dig. Lämna plats åt de andra idolerna, dom som tar detta på allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0