Fredag=IDOL

Idag har det fortsatt att blåsa. När ska det ta slut?? Även att det snöar massor också.

Innan Idol började hade jag och Fredda en liten singstar turnering. Jag vann, såklart! ;) Vi har laddat ner massa nya låtar, så här blir vi nog fast hela helgen. Någon som vill komma över och utmana oss? ;)

Vem ska egentligen vinna Idol i år?? Inte Linnea iaf, hon är konstig! Jay tycker jag inte heller förtjänar att vinna, han ska egentligen inte få vara med längre. Tv4 har själva sagt, att använder man droger åker man ut! Men inte lilla Jay inte, för han drar massa tittarsiffror. Så, TV4, hur tror ni att barn och ungdomar ser på droger nu? Att det är okej att testa en gång, för man får ändå en andra chans??!
Visst är man värd en andra chans om man gör bort sig totalt nångång. Men TV4 måste tänka på hur många och vilken åldersgrupp det är som tittar på programmet. Och har man sagt att man har nolltollerans, så ska man väll stå fast vid det, eller??!!
Nä jag tycker att Olle eller Minnah, helst Minnah ska vinna Idol.

Idol kan iaf aldrig bli lika bra som förra året, Erik helt jävla AMAZING!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0