Barnvakt .

Det va menningen att jag skulle måla idag, men imorse ringde Erik och behövde barnavakt. Så nu sitter jag här med sötaste Ebbe. :)


Jag skulle alltså ha målat idag, vi håller på att måla om i köket. Förut va luckorna mörkbruna, men nu målar vi dom i ljusgrått, nästan vitt. Vi ska byta kakel också, det är nå brunmönstrat nu, vi tänkte byta till nå grönt kanske. Vi får se vad vi hittar. Det kommer bli så ljust och fint när det är klart. Jag hoppas vi hinner färdigt innan jul, men det borde vi göra. :)

 

 




Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj oj vad fint det blir :)

Har också tänkt att måla om köksluckorna till grått, men vet ej än vilken grå färg som är snyggast och vilken som ser bäst ut!



Allt bra annars med er? så länge sen man såg er :(

Saknar dig Nattan!

2010-11-24 @ 21:37:32
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0