1 vecka i Sthlm.

Jag har varit i Sthlm hela veckan. Hos mamma och pappa. Anledningen ätt jag åkte ner va för att jag skulle vikariera på förskolan mamma jobbar på.
Hela måndagen har jag skit ont i magen, pinar mig igenom hela dagen. Kommer hem lägger mig på soffan och ligger kvar där till tisdag kväll. Jag hade så ont så jag kunde knappt stå upp. KUL, tänkte jag, här åker man ner till Sthlm för att jobba men så blir man sjuk?! Men som tur va så blev det bättre på tisdags kvällen så jag kunde fortsätta jobba resten av veckan.

I onsdags fyllde min farbror 40år, så igår va vi och firade honom med jätte god mat och cheesecake (som förövrigt också är jättegott). Det va bara jag och mamma som åkte dit. Mathias åkte på en 40-timmars till Tallin(?) i fredags, och pappa sulle träffa någon gammal jobbarkompis. Undra hur dom mår idag?! ;)

Idag 16.28 åker jag hem till Fredrik igen <3. Gud vad jag har saknat honom!

Men innan jag åker hem, ska vi åka och titta på en lägenhet som Mathias kanske ska köpa. Spännande! :)


//Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0