Today !

Den största anledningen till att jag åkte ner till Sthlm den här gången va att jag skulle åka med pappa och titta på kakel. Så det är bara kliva upp och hoppa in i duschen. Sen bär det av på kakel jakt.
Vårat badrum är absolut inte det roligaste just nu. Det är gammalt och fult. Men i februari blir det renovering. :) Hoppas bara Fredrik gillar kaklet som jag väljer, annars får han skylla sig själv eftersom han valde julbord ist för att följa med mig ner till Sthlm. ;)

Ikväll ska jag ut med Linda och Vicky. Just nu känner jag mig inte jätte taggad, men det kommer nog. :) Måste bara åka till Skhlm först (när jag packade, så packade jag inte för utgång) och se om jag hittar nått att ha på mig ikväll.

Vicky&Linda




//Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0