Prima ballerina


Idag har jag varit vaken sen halv sex. Sindy vaknade och ville ha mat. Hon somnade snabbt om, men inte jag.. (fast jag låg kvar i sängen till sju.)

Igår la jag ut en annons på ett teleskop/stjärkikare på blocket. Inom loppet av en timme så hörde två stycken av sig. Så nu klockan nio ska det komma en kille och titta på det. Och förhoppningsvis köpa det! :)
Jag köpte teleskopet till Fredrik i julklapp 2010. Vi har kanske tittat i det 3-4 ggr. Sen har det bara stått och samlat damm, så nu kändes det som att det va dax att sälja iväg det.



Medans Sindy ligger och sover ska jag passa på att byta gardiner i köket (jag har fortfarande julgardinerna uppe...). Sen får vi se vad vi hittar på idag. Kanske vi åker och hälsar på på jobbet?


 


Kommentarer
Postat av: Therese mamma & gravid

Åh så söt Sindy är :)

Jag tycker hon är väldigt lik dig.

Redan 5 veckor sen ni fick henne, herregud vad tiden går fort! Och jag väntar fortfarande på våran bebis som ALDRIG vill komma :(

10 dagar över tiden redan idag. SUCK!! BLÄÄÄ...



Hoppas ni mår bra.

Kram

2012-02-02 @ 10:57:28
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Men titt vilken vacker prinsessa i en vacker klänning ;) hihii...

2012-02-02 @ 19:40:08
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0