Kall morgon!

Den här dagen började bra. När jag klev upp hade vi 15 grader INNE! Vi värmer inte upp vårat hus med el, utan vi har en vedpanna. Så vi måste alltså elda för att få värme, inget konstigt med det. Men när jag ska starta pannan så är det nå fel på den. Så jag kunde inte elda. Vilket betyder att jag inte kunde få någon värme i huset...
Som tur va kunde Fredrik komma hem en sväng och titta på felet. Så nu har jag eldat för fullt hela dagen, just nu är det 21 grader inne, härligt!

Fredrik har jobbat över i stort sett hela veckan. Så idag såg jag verkligen fram emot att han skulle komma hem tidigt (han slutar 12 varannan fredag). Men icke sa nicke. Först ringde han och sa att han skulle vara hemma till tre, men när klockan slog tre ringde han igen och sa att han troligtvis skulle hinna hem till halv fem... Pratade med honom nyss och nu är han äntligen på väg hem! :)



Ikväll kommer Billy och Andrietta hit för att umgås. Och ännu lite senare kommer mamma och pappa upp också! Och imorgon är det dax för melodifestivalen igen, äntligen! Det här kommer bli en riktigt bra helg. :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken fin bild på er!!!!!

2012-02-03 @ 22:02:17
URL: http://Www.virrisbyvirris.se
Postat av: Andrietta

Var en riktig mysig fredagskväll :D

2012-02-06 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0