Vilken härlig dag!

Det känns verkligen inte som slutet på november. Det har varit närmare sju plus och massa sol idag. Det har mer kännts som en tidig oktoberdag. Men jag klagar inte. Jag tycker om sol, och jag tycker om varmt. Jag sörjer inte för att snön inte har hittat hit än. Jag är övertygad om att den kommer snart. Och då stannar den säker alldeles för länge, det brukar vara så. Och säkert kommer det bli alldeles för kallt också!
Jag har egentligen ingenting emot snön. Den är mysig, och den lyser upp de annars så mörka vinterdagarna. Det är det där kalla jag inte tycker om. 10-15 minus är helt okej. Jag kan till och med gå med på -20 någon dag. Bara jag slipper vara med om -30, som det va några gånger förra vintern. Det tyckte jag inte om!

Förra vinter kunde man inte göra snögubbar en endaste gång. Det va för kallt... hela vintern... Jag tycker om att göra snögubbar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0