home sweet home

I förrgår kom jag hem till mitt hjärta igen, som jag saknat honom!
Jag hade en lugn och mysig vecka hos mamma och pappa. I måndags åt vi middag tillsammans hela familjen, alltid lika mysigt!
I torsdags va vi även förbi favorit frissan Sofie! Jag är alltid lika nöjd när jag åker därifrån.

Igår va vi till Anna och Rickard på fest. Kvällen slutade tidigt (22.30). Någon skulle ta det lungt, men något hände.. Så idag har Fredda inte varit så pigg, alltid lika kul att retas då. ;)

Idag kom Sussie, Håkan, Timmy, Billy och Andrietta över på fika! (Moster m. familj) Eftersom dom missade fikat förra helgen så kom dom över idag. Trevligt trevligt!

Nu ska vi titta på film "The Rommate", med Ida (Fredriks syster) och hennes kille Per.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0