Äntligen! Som jag har längtat....

För en liten stund sedan kom det en kille hit och lämnade diskmaskinen som vi beställde hem i måndags. (Snabba grabbar må jag säga!) Jag fick skriva på några papper medans han gick ut i lastbilen och hämtade den. Till min förvåning så "släpper" han den precis utanför lastbilen. Tar pappret och åker sin väg.
Men, hallå, jag brukar ha min diskmaskin inomhus?! Men tydligen kostade det extra att få den "lyxen". 349kr för att vara exakt!! Men då kan jag hellre göra det själv! Vem tar 349 kr för att flytta den 5 meter till??!! Tur att jag har en stark kille som lyfter in den när han kommer hem. <3 (Risken finns att jag kan behöva hjälpa honom med ett lillfinger eller två.)


Igår kväll efter maten kom grannarna Peter och Rebecka hit och fikade lite. Det blev som sagt en massa fika över efter Fredriks kalas. Så vi bjöd över dom på lite (mycket!) tårta. Vi spelade Buzz och hade det ganska trevligt! Jag hoppas på att det kommer fika gäster idag också, annars måste jag äta upp resterande fika själv. Jag vill ju inte att det ska bli gammalt, slänga det kan man ju inte heller göra... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0