Väntar på klockan

Vi hade en mysig dag inne i stora staden igår, jag och mamma. Vi gick mycket, vilket känns i benen och fötterna idag... Jag hittade en julklapp till Fredrik, och ett par skor till mig själv. ;)
Vi hittade en lakritsbutik, de sålde bara lakrits grjer där. Choklad, godis, skorpor, glögg, you name it. Eftersom både jag och mamma älskar lakrits så köpte vi med oss lite olika lakrits sorter hem. Behöver jag säga att jag hade världens halsbränna när jag skulle gå och lägga mig?! Tacka gud för novalucol!

Klockan halv sex går tåget hem. I väntan på att klockan ska gå, så har jag och mamma varit på "Toys r us" och köpt julklappar till mina kusiner. Just nu håller mamma på och städar, och jag tittar på. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0