Jag ska måla hela världen lilla mamma

Idag mår jag mycket bättre! Jag vaknade klockan fem och va jätte pigg, men låg kvar i sängen till halv sju. Då klev jag upp och började måla i rummet som ska bli barnkammaren. Men jag är nog inte så frisk som jag tror. Efter en vägg vart jag helt slut och svimmfärdig. Så jag har sparat resterande tre väggar till Fredda när han kommer hem. :)



Nu har vi gått in i vecka 40, det känns helt overkligt. Igår va vi på vårat sista besök hos barnmorskan. Jag har fortfarande svårt att fatta att jag är gravid ibland. Och snart ska vi få en bebis?!! Det är inte alls långt kvar.
Ibland önskar jag att bebis ville titta ut nu nu nu, men egentligen så vill jag att den ska komma i januari. För... hur kul kan det vara att fylla år i slutet på december, att alltid vara minstingen..? Nåja, det blir bra vilken dag den än väljer att titta ut! :)


Kommentarer
Postat av: Therese mamma & gravid

Åh vilken fin mage <3

Snart är det dags. Hoppas allt kommer gå bra för dig!

Kram

2011-12-20 @ 21:37:12
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: amandan

Vilken fin mage du har! Jag tror det är en pojke :) Vi kan väll ringas snart igen. Puss <3

2011-12-21 @ 07:08:17
URL: http://fredagslycka.blogg.se/
Postat av: Linda

Helt sjukt att en bebis (Självaste Sindy) har fått plats i den där lilla gulliga magen ;) hihi

2012-02-01 @ 20:10:16
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0