Long time no see

Nu va det ett tag igen sen sist. Även fast Sindy är hur lugn och snäll som helst på dagarna, så känner jag att jag ändå inte riktigt hinner med att sätta mig framför datorn en stund. Kanske prioriterar jag viktigare saker..?! Nåja, hur som helst. Nu är jag här i alla fall!

Igår va det alla hjärtans dag (om det nu va någon som hade missat det), vi gjorde inget speciellt för att fira det. Vi åt korv och makaroner till middag och på kvällen kom Per och Ida hit och spelade Mario på Wii.
Istället kom Fredrik hem med en blomma till mig idag! Han är bra gullig ibland, min Fredrik. :)




Nu ska Sindy äta. Sen blir det nog sängen. Jag har varit vaken sen halv sex imorse. Jag vaknade av världens duns och det kändes som att hela huset skakade. Det blåste halvt storm ute, och en dörr som vi haft stående ute på balkongen blåste omkull, det va det som väckte mig. Sen kunde jag inte somna om..

God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0