Torsdag hela veckan

Min tumlare är trasig.. Det betyder att jag (okej, vi) måste köpa en ny. Just nu känns det som att det är det sista jag vill lägga pengarna på. För det första är jag skyldig mamma pengar. För det andra så är det mitten på november, vilket betyder att det är dax att börja köpa julklappar. För det tredje så vill jag ha en systemkamera. För det fjärde.... nä jag tror ni har fattat. Timingen är inte den bästa!

Igår gjorde jag absolut ingenting. Idag har jag iaf varit på ica, men inte mycket mer än så. Det är skönt att vara ledig. Men guuud så rastlös jag blir ibland!

Jag trodde att vi (jag, Fredriks mamma och systrar) skulle på Ikea imorgon, men det va visst nästa torsdag. Typiskt, jag som sett fram emot torsdag hela veckan...

You are my sunshine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0